Öne Çıkanlar Galatasaray Süper Lig GSGazete transfer haber

Amrabat iddiaları doğru çıktı
Trabzonspor, Malaga'nın da satın almak istediği Amrabat için Galatasaray'a 2.7 milyon Euro teklif etti. Sarı kırmızılılar ise 3.5 milyon Euro istedi. Pazarlıkların 1-2 gün içinde sonuçlanması bekleniyor.

Bordo mavili takım, bonservisi Galatasaray'da olan ve bu sezon Malaga'da kiralık olarak forma giyen Amrabat'ın bonservisi için 2.7 milyon euro teklif etti.

Sarı kırmızılı kulüp ise 2012 yılında Kayserispor'dan 8 milyon euro'ya aldığı Faslı futbolcu için 3.5 milyon Euro istedi. Trabzonspor'un yanı sıra Malaga'nın da satın almaya çalıştığı Amrabat'ın transferinin 1-2 gün içinde sonuçlanması bekleniyor.

SÜLEYMAN HURMA FAKTÖRÜ

Geçtiğimiz günlerde Trabzonspor'da sportif direktörlük görevine getirilen Süleyman Hurma, Kayserispor'da çalıştığı dönemde Nordin Amrabat'ı keşfedip sarı kırmızılı kulübe kazandırmıştı. Amrabat, 2012 yılında 8 milyon Euro bonservis bedeli karşılığında Galatasaray'a transfer olmuştu. Amrabat'ın, Süleyman Hurma faktöründen dolayı Trabzonspor'da oynamak istediği öğrenildi.

HABER: ALİ NACİ KÜÇÜK

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gassa 1 yıl önce

Başlatmayın ulan ambrabat kalsın, gidiyosa da malaga' ya gitsin. Trabzon'un bu yıl yaptığı itligi unutmadık ersun yanal ve süleyman hurma' nın takımına yok fiyatına satmayin gerekirse malaga'ya vakfedin

Avatar
BlackBoSs 1 yıl önce

bizim bu yeni yönetim bi caciga benzemiyo

Avatar
1 yıl önce

Galatasaray a dönsün

Avatar
Bahadır Gökçek 1 yıl önce

Lan umut bulut bu takimda forma giyiyo ( oynuyo demedim dikkat edin ) amrabat i gönderen salak zihniyeti kınıyorum

Avatar
hasan gülgeldi 1 yıl önce

Cimbomun yeni şarkısı
amrabat amrabat cimbom için amrabat

Avatar
cevo 1 yıl önce

Ulan sabrının oynadığı takımda amrabat gözü kapalı oynar.satılmasın

Avatar
Poyraz 1 yıl önce

Amrabat kalsın hele Trabzon a hiç gitmesin

Avatar
ZlataNKaaN 1 yıl önce

Yahu Amrabat i niye satmaya calisiyoruz bi kanada yasin i koy obur kanada amrabati koy 2 kanat da akar resmen..amrabat bence malagada kendini daha da gelistirdi simdi tam ondan yararlanma zamani, hayir asil korktugum amrabat i bruma yi filan satacaklar kala kala selcuk-umut-burak-sabri kazmalarina kalacak bu takim ondan korkuyorum, sampiyonlar ligine bosuna gitmeyelim bu mantikla rezillik