Öne Çıkanlar Hamza Hamzaoğlu GSGazete Prandelli Kiralık Selçuk

Pandev'den Galatasaray'a sert sözler
Milliyet'in haberine göre; Galatasaray'da bir sezon forma giyen Goran Pandev, yeni takımı Genoa'ya imza attı.

Galatasaray'dan bir yıllık sözleşme karşılığı 2,4 milyon Euroya (7 milyon lira) kazanan Makedon golcü imzayı atınca eski takımı hakkında sert ifadeler kullandı.

Makedon forvet, "Galatasaray'da berbat bir yıl geçirdim. Ancak bu artık geride kaldı. Aslında ara transfer döneminde gelecektim. Gasperini Ocak'ta benimle temasa geçti. Ama o dönem Galatasaray beni bırakmadı, sezon sonuna kadar tutmayı tercih etti" dedi.  

GALATASARAY'DA ORTAM KARMAN ÇORMANDI

31 yaşındaki oyuncu şöyle devam etti: "Galatasaray'da ortam karman çormandı. Düzen yoktu, kurallar yoktu. Sonra Prandelli de gitti. 9 yabancı vardı ama bunlardan sadece 5 tanesi oynayabiliyordu. Ben az oynadım, az antrenman yaptım. Ayda bir kez forma giymek kolay bir şey değil. Gerçi sezonu çifte kupayla tamamladık ama ben İtalya'ya döndüğüm için mutluyum. Şunu söyleyebilirim ki benim için çok önemli bir hayat tecrübesi oldu."

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emre Timat 1 yıl önce

Adam oldun da oynatmadılar mı aeni dingil!

Avatar
zeytin 1 yıl önce

lan yabancı sınırlama vardı nere oynatalım senı bu sene geleydın sende.

Avatar
eroy 1 yıl önce

Pilav sen ağzınla söylemişsin işte iki kupayı aldık diye alamasaydı bu takım o kupaları sende alırdın üçün birini nah giderdin İtalya'ya nankör ibne

Avatar
Mustafa 1 yıl önce

seni adam diye alıpta takıma koyanda kabahat sende degil sende Haklısın şimdi götün başın kalktı.

Avatar
serdar mutlu 1 yıl önce

Serefsiz pandev sende yediği ekmeğe ihanet eden itlerden birisin oynamayimi biliyon Burak gözleri kapalı senden iyi oynuyor gotunu kaldırıp koşamiyon orda bi iki gol attin ziraatta o küçük takımlara da atamiyaydin allah ssenin belani versin gittiğin takımda da bi bok yiyemicen oynayan adam kendini ispat eder ve her yerde oynar yasin de senin gibiydi anca ziraatta forma şansı buliyodu bak simdi dallama örende gel gs seni adam etmeye çalıştı ama sen olamadin lan bizim başkanımız bile senden iyi oynar got lalesi

Avatar
st.gallen 1 yıl önce

Ulan damızlık öküz. Aynı öküz gibi geldin öküz gibi de gittin . Yatarak göt büyüttün . Sen güzel oynasaydın
Kim seni oynatmazdı . 2.4 milyon € '
yu almayı bildin ama . Sonra camur atmak çok kolay ,tembel herifler .

Avatar
silmesen karala 1 yıl önce

Ulan pandev adam gibi oynasaydin seni de oynatsalardi

Avatar
Seda 1 yıl önce

İbnelik yapma işte be niye takımdan gidince diyosun bunları yiyosa takımdayken deseydin aq