Ahmet Çakar derbinin gergin geçeceğini söyledi ve Galatasaray'ın şampiyon olacağını ifade etti.

"BERABERE BİTER"

"Ben asla öyle büyük bir fark olacağını düşünmüyorum. Tahminim 90 dakika berabere sonuçlanır. Galatasaray da şampiyonluğunu ilan eder. Son hafta da Konya'ya yedek kadroyla çıkarlar herhalde. Onları da kesin olarak 1 puan kurtaracakmış küme düşme hattından."

Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
İçeriği Görüntüle

"BİZ BUNLARI OKAN'DA GÖRÜYORDUK"

"Fenerbahçe teknik direktörü İsmail Kartal geç uyandı. Djiku'yu orta sahaya aldı, Szyamanski'yi kanat denemiş. Dzeko'yu yedek bırakmaya başladı. Biz bunları Okan'da görüyorduk. Eğer İsmail Kartal da bir şeyleri değiştirebilseydi 2-3 ay öncesine kadar her şey olabilirdi. Ama iş işten geçti." şeklinde konuştu.