Çakar, Kazımcan Karataş'ın el pozisyonuyla ilgili de görüşlerini aktardı.

"O KADAR KOLAY DEĞİL"

"Türkiye'ye yabancı hakem getirmek o kadar kolay değil. Her hafta Slavko Vincic ayarında 5-6 hakem getirebilecek misin? Ligin ikinci yarısında kümede kalmaya çalışan takımlar da olacak. O zaman hepsine birden getireceksin. Bunların hepsi zor işler."

Ahmet Çakar'dan Barış Alper'e hem övgü hem eleştiri
Ahmet Çakar'dan Barış Alper'e hem övgü hem eleştiri
İçeriği Görüntüle

"BİR ŞEY DİYEMEM"

"Zaten Antalyaspor - Galatasaray müsabakasında hakemlik bir durum yok. Samsunspor - Galatasaray maçındaki Kazımcan'ın el pozisyonuna hakem penaltı da verebilir vermeyebilir de buna çok bir şey diyemem. Fakat Trabzonspor - Beşiktaş maçında El Bilal'in gördüğü kırmızı kart çok ağır. Ben hayatta kırmızı kart çıkarmazdım." şeklinde konuştu.