Sarı-lacivertliler, derbinin hakemleri hakkında da tehditvari sözler sarf ettiler.

İşte söz konusu paylaşımlar...

Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
İçeriği Görüntüle

(GsGazete)