Gökhan Gönül, Beşiktaş forması giydiği dönemde 2018-19 sezonunda Galatasaray'a 2-0 mağlup oldukları maçı unutamadığını söyledi.

"KAZANSAK ŞAMPİYONDUK"

Soru: "En çok üzüldüğün karşılaşma?"

Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
İçeriği Görüntüle

Gökhan Gönül: "Galatasaray deplasmanında 2-0 mağlup olduğumuz maç. Kazansak biz şampiyonduk. Çok enteresan kararlar vardı. Taç pozisyonu var. İkinci golde ben oyundan çıkıyorum, oyuna giren Necip daha orta sahada benim pozisyonuma geçecek. Hakem oyunu başlatıyor, Necip yerinde olmadığı için golü yedik. Kariyerim adına en çok üzüldüğüm maç diyebilirim." dedi.

(GsGazete)