İsmail Kartal, 3 hafta sonra Galatasaray'la oynayacakları maça dair demeçlerde bulundu.

"KAZANACAĞIMIZI BİLİYORUM"

"Bugün 2-1 kazandık ama çok daha farklı da kazanabilirdik. Rakibin (Galatasaray) sahasında oynayacağımız maç. O günkü şartlar, konsantrasyon çok farklı olacak. Takımıma güveniyorum, kazanacağımızı biliyorum." ifadelerini kullandı.

İSMAİL KARTAL'IN GALATASARAY KARNESİ

11 Maç

Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
İçeriği Görüntüle

4 Galibiyet

2 Beraberlik

5 Mağlubiyet