Alman teknik direktör Juliann Nagelsmann'ın maç sonu açıklamaları tepki gördü.

"PENALTI DEĞİL"

"Türkiye'nin üçüncü golünde Kai Havertz'in kolu doğal konumdaydı. Bu bir penaltı değil. Uluslararası alanda kurallar Bundesliga'ya göre biraz daha katı."

"AVUSTURYA, TÜRKİYE'DEN DAHA İYİ"

Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
İçeriği Görüntüle

"Bir sonraki maçımızda Avusturya ile karşılaşacağız. Avusturya, Türkiye'den daha iyi futbol oynayan bir takım." şeklinde konuştu.