Erol'un Galatasaray yönetimiyle ilgili görüşleri şöyle...
"BİR ANDA 3-4 FUTBOLCU..."
"Galatasaray'ın eli Fenerbahçe'ye göre çok güçlü. Çünkü Şampiyonlar Ligi takvimi çok geç başlıyor. Dünya Kupası'nı ve ezeli rakibi Fenerbahçe'yi bekleyecekler sonra bir anda 3-4 futbolcu birden indirecekler. Bence doğru strateji."
"BÜTÜN DÜNYA İZLEDİ"
"Başkan Dursun Özbek durduk yere 60-70M€'nun altına girmek istemiyor. Galatasaray sessiz duruyor ama gizli ve derinden çalışıyor. Büyük isimlere gidiyor. Galatasaray - Liverpool maçı oynandığı gün bütün dünya Galatasaray'ı izledi. Türkiye Ligi'nde 4 sene üst üste şampiyon da olsan UEFA Kupası'nı alırsan, Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olursan konuşulursun. 96-2000'de UEFA Kupası'nı Galatasaray almasaydı o isimler Avrupa'ya gidemezdi." dedi.