Erol'un Osimhen'le ilgili öne çıkan yorumları şöyle...

İbrahim Seten: "Bu adamı almak için 12M€ maaş vereceksin"
İbrahim Seten: "Bu adamı almak için 12M€ maaş vereceksin"
İçeriği Görüntüle

"GALATASARAY KENETLENMEYİ BAŞARIYOR"

"Fenerbahçe'de muhabirler, gazeteciler hep birbirleriyle kavgalı. Yöneticilerden haber alan gazeteciler var. Galatasaray camiasında hiçbir zaman böyle bir şey yok. Onlar kenetlenmeyi başarıyorlar."

"GEMİLERİ YAKMIŞ DURUMDA"

"Osimhen büyük ihtimalle Galatasaray'a transfer olacak. Gemileri yakmış durumda. Transfer işi bitmek üzere. Osimhen'in çok talipleri çıktı. Hatta Fenerbahçe de devredeydi ama Türkiye'de sadece Galatasaray'da oynamak istediğini söyledi. Adam hakikaten aidiyet duygusu gösteriyor. Parayı tecih etmedi. Bence Galatasaray'ın cebinden yüksek bonservis parası çıkar. Çünkü Napoli'nin Başkanı çok inatçı bir adam. O yüzden orada pazarlıklar devam eder." dedi.