Maç sonu GS TV'ye konuşan Icardi'nin demeçleri şöyle...

"KENDİME ÇOK KIZDIM"

"Penaltıyı kaçırınca kendime çok kızdım. Sonrasında takımın gösterdiği oyundan, attığım golden dolayı çok mutluyum."

Serdar Ali Çelikler'den Icardi yorumu: "Hayırlı iş uzamaz!"
Serdar Ali Çelikler'den Icardi yorumu: "Hayırlı iş uzamaz!"
İçeriği Görüntüle

"SEVİNELİM AMA..."

"Mutluyuz ama daha sadece 2 maç oynadık. Taraftarlarımızın da bunun farkında olması lazım. Sevineceğiz, sevinelim ama daha 4 maçımız var. Bunun bilincinde olalım." dedi.