Oğuz Altay, Galatasaray yönetiminin taraftarını kontrol altına alması gerektiğini söyledi.

"KIRMIZI ALARM VERMELİ"

"Galatasaraylı yetkililer, Şanlıurfa'daki Süper Kupa Finali ve Rams Park'daki Fenerbahçe derbisine kırmızı alarm vermeli. Provakasyonlar olacaktır. Her şey ortada. Tuzaklara düşülmemesi gerekiyor. Taraftara çağrıda bulunsunlar. Herkes kontrollü olmalı."

"BAŞKA ÇÖZÜMÜ YOK MU?"

Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
İçeriği Görüntüle

"Fenerbahçe'nin ligden çekilme fikrini düşünmesini bile doğru bulmuyorum. Başka çözümü yok mu? 30 yıldır ligden çekilmek istiyorsunuz ama ortada bir durum yok." dedi.