Kısa sürede 2 kulvarda şansını kaybeden Sarı-kırmızılılarda teknik direktör Okan Buruk, Karagümrük maçının ardından oyuncularına sert sözler kullandı.

Serdar Ali Çelikler: "Bence Galatasaray'dan gitsin!"
Serdar Ali Çelikler: "Bence Galatasaray'dan gitsin!"
İçeriği Görüntüle

"MAALESEF BAZI ARKADAŞLAR..."

"Biz bu değiliz. Maalesef bazı arkadaşlar işin ciddiyetinin farkında değil. Şimdi önümüzde iki hedef kaldı. Beşiktaş deplasmanı şampiyonluk hedefimiz için çok önemli ve mutlaka kazanmamız gerekiyor." dediği öğrenildi.

(Skorer / Nevzat Dindar)