Rasim Ozan Kütahyalı, Koç'un sağlıksız demeçler verdiğini söyledi.

Levent Ümit Erol: "Galatasaray büyük isimlere gidiyor..."
Levent Ümit Erol: "Galatasaray büyük isimlere gidiyor..."
İçeriği Görüntüle

"BU NASIL BİR KAFA?"

"Ya Milli Takımın turnuvası var üstelik kutsal bir bayram gününde Galatasaray'ı hedef alıyorsun. Bu nasıl bir kafa? Artık nefret kusuyor. Siyasette normalleşme, yumuşama başladı artık futbolda sular durulsun. Yeter kardeşim. Daha Haziran ayındayız. Ligin başlamasına 2 ay var."

"KONTROLDEN ÇIKTI"

"Ali Koç seçildikten sonra daha çok kontrolden çıktı. Artık Fenerbahçe'yi babasının malı, sahibi gibi yönetiyor. 20 yıllık Aziz Yıldırım'ı ikinci kez devirdi. Bu ona büyük bir güç kattı." dedi.