Telegol moderatörü Serhat Ulueren'e konuşan Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe'nin mağduriyet yaşamadığını söyledi.

"SADECE TRABZONSPOR MAÇINDA..."

"Ben Fenerbahçe'nin sanılanın aksine büyük bir mağduriyet içerisinde olduğunu düşünmüyorum. Sadece Trabzonspor maçında haksızlığa uğradı. O maçın erkenden bitip 3-0 hükmen lehine sonuçlanması gerekiyordu. Belki de saha olayları yaşanmazdı."

"HAKEM KARARLARI DENGEDE"

Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
Kaya Temel: "Galatasaray'dan en az 4M€ maaş ister!"
İçeriği Görüntüle

"Ligdeki hakem kararlarının ise dengede olduğunu düşünüyorum. Hem Fenerbahçe hem de Galatasaray'ın lehine veya aleyhine eşit ederece kararlar verilmiştir. Belki 1-2 maç diğer tarafa kaymış olabilir." dedi.