Engin, derbinin hakemi Yasin Kol hakkında tespitler yaptı.

"10 KİŞİ KALAN KAZANAMAZ"

"Galatasaray kazanırsa %99 şampiyon olur. Fenerbahçe kazanırsa yarışa ortak kolur. Kalan 3 maçı kesin kazanırlar diyemiyorsun. Eğer derbide hangi takım 10 kişi kalırsa o maçı kazanamaz. Kart görmemeleri çok önemli."

"MELER'İN ATANMASI GEREKİYORDU"

Serdar Ali Çelikler'den Icardi yorumu: "Hayırlı iş uzamaz!"
Serdar Ali Çelikler'den Icardi yorumu: "Hayırlı iş uzamaz!"
İçeriği Görüntüle

"Yasin Kol nasıl maç yönetirse yönetsin yenilen takım hakeme ağır eleştiri yapacak. Ama Türkiye'de bir prosedür vardır en iyi hakemi atarsın. Sonuçta bu da Türkiye'nin derbisi. O yüzden Halil Umut Meler'in atanması gerekiyordu. Yasin Kol sosyal medya hesaplarının hepsini kapatmıştır. Sosyal medyaya kulak asarsa konsantre olamaz." dedi.