26 yaşındaki futbolcunun derbiden sonraki sözleri şöyle...

SLAVKO VİNCİC YORUMU

"Hakem adil bir maç yönetti, iyi bir hakem. Şikayetimiz yok, maçı iyi kontrol etti."

MOURİNHO HAKKINDA NE DEDİ?

Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"
Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"
İçeriği Görüntüle

"Önemli teknik direktör. Bizim hocamız da çok büyük bir isim. Türk futbolunda harika bir mirası var. Başka takımların teknik direktörleri hakkında konuşmuyorum."

"KENDİMİZE BAKIYORUZ"

Soru: Galatasaray ve Fenerbahçe arasındaki şampiyonluk yarışı hakkında ne düşünüyorsun?

Osimhen: "Arkamızdaki takımlara bakmıyoruz, kendimize bakıyoruz." dedi.