A Spor yorumcusu ve eski hakem Erman Toroğlu: ''Galatasaray takımının 10 futbolcusu sahtekar oynadı. Bunun da sorumlusu Fatih Terim'dir. Fatih hoca bu sene başından beri formsuz, geçen yılların Fatih hocası yok.'' dedi.
''10 futbolcusu sahtekar oynadı...''
Yorumlar (1)
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"