16 yıl oldu! 17 Mayıs 2000
17 Mayıs 2000'de Galatasaray, Arsenal'i penaltı atışları sonucu mağlup etmiş ve Türkiye'ye gelmiş geçmiş en büyük Avrupa Kupası'nı kazandırmıştı.
Yorumlar
Trend Haberler
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
Ertan Süzgün: "Galatasaray istesin koşarak gelir..."
Zeki Uzundurukan'dan kötü haber: "Kampa yetişmeyecek!"
Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"