Adam Fraczczak çikolatayı yedi, golünü attı
Lechia Gdansk ile Pogon Szczecin maçında rakip taraftarın kendisine attığı çikolatayı yedikten sonra penaltı atışı kullanan Adam Fraczczak fileleri havalandırdı.
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"