Beşiktaş'ın Ankaragücü'nü 2-1 mağlup ettiği maçın ardından konuşan Sedat Ağçay, "Karius diyor ki 'Sana nasıl sarı kart verdi?' Vallahi çok sinirliyim. Böyle maç yönetilmez" sözleriyle maçın hakemi Arda Kardeşler'e tepki gösterdi.
Ankaragücü'nün oyuncusu isyan etti
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"