Fikret Orman: En büyük camia Beşiktaş, Kimsenin kapısına gitmedik, Bir kişiden para dilenmedik, Bir kez bile kampanya yapmadık, Bir kez bile malımızı satmadık.
Batmak üzere olan BJK başkanı Fikret Orman'dan şaka gibi açıklama.
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"