Olaya bak! Cengiz Ünder'in Parma'ya attığı gole "onu ben bile atardım" şeklinde yorum yazan taraftar bulunup stada getiriliyor. Gol pozisyonu 3 kere canlandırılıyor ve taraftar golü atamıyor. En son da "bir daha böyle bir şey söylemem" diyor.
Cengiz Ünderin Parmaya attığı gole onu ben bile atardım diye yorum yapmıştı
Yorumlar (1)
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"