İdman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Akhisarspor Teknik Direktörü Cem Kavçak, Kulübün daha önceki yıllarda aynı durumdan çok iyi bir çıkış yaparak kurtulduğunu ifade eden Kavçak, “Daha bitmiş bir şey yok, önümüzde 12 maç var. Mücadelede sonuna kadar devam edeceğiz. Daha önce bu kulüp bunu başardı. İnşallah bu sene de camia, yönetim ve taraftar olarak başaracak güçteyiz. Tecrübemiz de var bu yönde. Ama biraz daha birlik ve beraberlik içinde olması gerekiyor. Taraftarımızın cezalı olması bir artı güç olamadı maalesef maçta. Onların bize çok maç kazandırdığı maçları biliriz. İnşallah bundan sonra ki maçlarda da o gücü arkamızda hissederek bu ligde tutunuruz” dedi.
Daha önce yendik, Yine yeneceğiz
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"