Erman Toroğlu: ''MHK, gözlemci, hakem, teknik direktör, futbolcu. Kim ve kimler kul hakkı yiyorlarsa Allah belalarını ve cezalarını versin. Bu akşam ben pozisyon falan konuşmayı düşünmüyorum.'' dedi.
Erman Toroğlu: ''Allah belalarını versin...''
Yorumlar (5)
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."