A Spor yorumcusu Erman Toroğlu, Trabzonspor'un Sörloth ile kazandığı penaltıyı değerlendirdi ve verilen kararın yanlış olduğunu ifade etti.
Erman Toroğlu: ''Ben penaltı vermem...''
Yorumlar
Trend Haberler
Sinan Engin: "Galatasaray'da çıta çok yükseldi"
Zeki Uzundurukan: "Özbek ve Kavukçu'nun transfer kararı..."
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Avrupa'dan 3 teklif var..."
Ali Naci Küçük: "Dursun Özbek'in transfer için 3 şartı..."