Galatasaray teknik direkörü Fatih Terim'den Kulüpler Birliği bildirisine gönderme: "Hakemler de insandır, hata yapabilirler. Olaya böyle bakmak lazım. Ben 'Schalke'ye başarılar faksı gönderseler' dedim diye 3 maç ceza yedim, diğerinden de 7 maç. Toplam 10 maç." dedi.
Fatih Terim'den 17 kulübe gönderme: ''10 maç ceza aldığımda...''
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."