Deneyimli çalıştırıcı, Japon sol bek oyuncusu Nagatomo’nun Fenerbahçe derbisinde forma giyip giyemeyeceği sorusuna yanıt verdi, “Yuto’yu ben de özledim. Son hızda çalışıyor. Yuto futbolculuğu ve tecrübesiyle çok iyi biri. Süre azaldı ama Fenerbahçe maçına büyük ihtimalle yetişebilir. En kötü kadroda bizimle olacaktır. Ben izin verdim ama o atletik performans hocalarıyla devam ediyor. İnşallah o da bize katılacak" yanıtını verdi.
Fatih Terim'den müjde: ''Derbide olacak...''
Yorumlar
Trend Haberler
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
Ertan Süzgün: "Galatasaray istesin koşarak gelir..."
Zeki Uzundurukan'dan kötü haber: "Kampa yetişmeyecek!"
Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"