İspanya La Liga'da Sevilla, evinde Real Betis'i 2-0 mağlup etti. Eski futbolcumuz Fernando Reges, takımının ikinci golünü kaydetti.
Fernando derbilerde atmaya devam ediyor
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Gökhan Dinç: "Dursun Özbek'e küstü, toplantıya gelmedi!"
Serdar Ali Çelikler'den Fatih Terim'e: "Desteklerim..."
Ahmet Çakar'dan sert sözler: "Omurgasızlar, ihanet ettiniz!"