Galatasaray yöneticisi Mahmut Recevik paylaştığı videoda "İlk oylamada evet oylarının daha fazla çıktığını ancak Divan'daki üyelerin bunu görmezden gelerek oylamayı tekrar ettirdi" dedi.
Paylaşılan video incelendiği zaman Divan'daki diyaloğların şu şekilde olduğu görüldü.
Erkek sesi: İlk oylamada evetler çok daha fazla
Kadın sesi; İlk oylamada evetler fazla
Erkek sesi: Çocuklar oturun ya yerinize
Kadın sesi: Yalnız bir şey söyleyeyim mi, eğer şey olursa (tam anlaşılmıyor) oylamayalım.
Erkek sesi: Oylamayacağız, devam edeceğiz
Erkek sesi: Ustad ustad, Yakın düşersek bir daha kapalı oylama demeyelim, devam edelim. Çünkü gittikçe gereceğiz ortalığı
Galatasaray'lılar bu videoyu izleyin! Konuşmaları dinleyin...
Yorumlar
Trend Haberler
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
Ertan Süzgün: "Galatasaray istesin koşarak gelir..."
Zeki Uzundurukan'dan kötü haber: "Kampa yetişmeyecek!"
Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"