Mustafa Cengiz, Genel Kurul çıkışında basın mensuplarının bazı sorularına kısa cevaplar verdi. Başkan Cengiz, ‘Nasıl değerlendiriyorsunuz?’ sorusuna ‘Camia kararını vermiştir’ derken, ‘Mahkemeye gidecek misiniz?’ sorusuna ise ‘Bakacağız’ diye cevapladı.
Mustafa Cengiz’den mahkeme yorumu
Yorumlar
Trend Haberler
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
Ertan Süzgün: "Galatasaray istesin koşarak gelir..."
Zeki Uzundurukan'dan kötü haber: "Kampa yetişmeyecek!"
Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"