Galatasaray Futbol Şube Sorumlusu Levent Nazifoğlu, ''Podolski’ye 'Hiçbir yere gitmiyorsun. Otur oturduğun yerde' diye söyledim. Madem o da burada çok mutlu, bizim de öyle bir niyetimiz yok. Podolski gittiği zaman yerine koyacağımız adamı bulma ihtimalimiz çok zayıf'' dedi.
Nazifoğlu: Podolski’ye ‘Hiçbir yere gitmiyorsun’ dedim
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."