Kişisel sosyal medya hesabından bir video yayınlayan Yusuf Günay, "Koronavirüs tedavisi nedeniyle yatmış olduğum hastaneden taburcu edildikten sonra 15 günlük evde karantina sürecimi de atlatmış bulunmaktayım. Çok şükür koronavirüsü yendim. Sağlık durumun gayet iyi." ifadelerini kullandı.
Yusuf Günay'dan Koronavirüs açıklaması
Yorumlar
Trend Haberler
Serhat Akın: "Galatasaray'a giderse çok üzülürüm..."
İbrahim Seten: "Bu adamı almak için 12M€ maaş vereceksin"
Emre Kaplan'dan transfer sözleri: "Başkan askıya aldı..."
Bülent Timurlenk: "Bence 2 yıl Galatasaray'da kalacak!"
Serdar Kelleci: "Galatasaray'a gelirse iş yapar..."
Ahmet Çakar: "Ahlaksız adam! Galatasaray'da olmaz..."