Durmaz, Galatasaray Başkanı Dursun Özbek'ten de övgüyle bahsetti.

"DAHA NE YAPSIN?"

Serdar Kelleci: "Galatasaray'a gelirse iş yapar..."
Serdar Kelleci: "Galatasaray'a gelirse iş yapar..."
İçeriği Görüntüle

"Bu sezon Süper Lig'in en iyi Başkanı Dursun Özbek'tir. Adamı gönderdiler bir daha geldi başarılı oldu. Parayı buluyor, iyi Yönetim Kurulu kuruyor. 4 sene üst üste de şampiyonluk kazandı. Daha ne yapsın? Mükemmele yakın bir profili var."

"ADALET YOK"

"Bence Süper Lig'e play-off sistemi gelmeli. Süper Lig'in ilk 3 sırasındaki 3 takım da gidip küme düşme hattındaki takımların hepsine puan kaybediyor. Burada adalet yok. Kasımpaşa normal bir haftada Galatasaray'ı yenemezdi. Gençlebirliği çıkıp Trabzon'da Trabzonspor'a 3 atamazdı. Fenerbahçe sahasında Eyüpspor'a puan kaybetmeyebilirdi. En iyisi en yukarıdaki takımlar kendi arasında ve en dipteki takımlar kendi arasında maçlar yapsın ve adaletli bir sistem olsun. Antalyaspor'a yazık oldu." dedi.