Fatih Terim: "Hakemler de insandır, hata yapabilirler yani. Öyle bakmak lazım olaya. Ben 10 maç ceza yerken, bari Schalke'ye de başarılar faksı gönderselerdi dediğimde 3 maç, diğer taraftan 7... Hakemler de insandır, hata yapabilirler"
"Hakemler de insandır, hata yapabilirler yani.''
Yorumlar
Trend Haberler
Zeki Uzundurukan: "Galatasaray'ın 2 yabancı golcü adayı..."
Serhat Ulueren: "Aziz Yıldırım G.Saray maçı için söz aldı"
Yağız Sabuncuoğlu: "Galatasaray'a dönmesi muhtemel..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."