Korkunç geçen bir sezonun resmi olmasa da sezon finali dün yapıldı. Takımın en önemli oyuncusu bu şekilde oyundan atılıyorsa o sezon bitmiş demektir. Feghouli, geçen seneki şampiyonluğun kredisini dün akşam bitirdi ve bütün tepkileri üstüne çekti. Maç 32.dakikada bitti. Fatih Terim’in maç hazırlığı, takımın maça başlangıcı yine memnun ediciydi fakat işte oyunu konuşacak zamanımız olmadı. Cümlelerimi seçerek yazmaya çalışıyorum. Öyle bir kırmızı kart ki çok rahatsız edici gerçekten. En az 3 maç ceza alacak şekilde atıldı Feghouli. Yazık değil mi? Senin canın can da, arkadaşlarının canı can değil mi? Şampiyonluk şansı bitmesine rağmen oynayan sadece sen değilsin. Rakibe o şekilde vurmanın mantıklı bir açıklamasını yap, ben özür dilemeye hazırım. Da Costa da kırmızı kart görebilirdi ama Galatasaray’a karşı tavır zaten belli.
Trend Haberler
Serhat Ulueren: "Galatasaray, Alman golcüyle ilgileniyor..."
Emre Kaplan: "Buruk ve Kavukçu gitmesini istiyor..."
Kadir Çetinçalı: "Okan Buruk bu huyundan vazgeçmeli..."
Ertan Süzgün: "Galatasaray istesin koşarak gelir..."
Zeki Uzundurukan'dan kötü haber: "Kampa yetişmeyecek!"
Yakup Çınar: "Galatasaray elden kaçırdı, Avrupa'ya gidiyor!"